RODO – polityka prywatności

Architektura Bezpieczeństwa Pożarowego WEDETA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

 

POLITYKA PRYWATNOŚCI

Szanując prawo do prywatności osób, które powierzyły dane osobowe Spółce: Architektura Bezpieczeństwa Pożarowego WEDETA Sp. z o.o. (zwana dalej: Spółka lub ADO) oświadcza, iż przykłada szczególną uwagę do zagadnienia zapewnienia bezpieczeństwa danych osobowych przetwarzanych w związku ze świadczonymi usługami i sprzedażą towarów, dlatego też informujemy o podstawach prawnych przetwarzania, rodzajach danych osobowych przetwarzanych przez Spółkę, ich zbieraniu oraz wykorzystywaniu, a także o stosowanej polityce cookies. Informacja ta dotyczy danych osobowych powierzonych nam przez wszystkie osoby fizyczne, w tym naszych kontrahentów i uczestników szkoleń, osoby otrzymujące informacje marketingowe, propozycje współpracy i oferty.

ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH ORAZ INNE DEFINICJE

Administratorem Danych Osobowych (ADO, Administrator), czyli podmiotem decydującym o celach i środkach przetwarzania danych osobowych jest Architektura Bezpieczeństwa Pożarowego WEDETA Sp. z o.o. z siedzibą w 15-337 Białystok, ul. Kazimierza Pułaskiego 113/59.

W sprawach związanych z ochroną danych osobowych można uzyskać pomoc i informację pod nr telefonu: 730 453 682 lub też wysyłając wiadomość na adres e-mail: biuro@abpwedeta.pl.

Dane osobowe – są to informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej (osobie, której dane dotyczą); możliwa do zidentyfikowania osoba fizyczna to osoba, którą można bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować, w szczególności na podstawie identyfikatora takiego jak imię i nazwisko, numer identyfikacyjny, dane o lokalizacji, identyfikator internetowy lub jeden bądź kilka szczególnych czynników określających fizyczną, fizjologiczną, genetyczną, psychiczną, ekonomiczną, kulturową lub społeczną tożsamość osoby fizycznej.

RODO – rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

Administrator Danych Osobowych jakim jest Spółka, w związku z przetwarzaniem danych osobowych w całej rozciągłości zapewnia przestrzeganie zasad ochrony danych osobowych ujętych w RODO.

Każdy, kto w imieniu Spółki przetwarza dane dokłada szczególnej staranności w celu ochrony interesów osób, których dane dotyczą, poprzez:

– prawidłowe pobieranie danych,

– ochronę danych osobowych przed dostępem osób nieuprawnionych,

– ochronę przed zniszczeniem, modyfikacją lub utratą danych,

– ochronę wszelkich nośników informacji zawierających dane osobowe przed dostępem osób nieuprawnionych oraz przed przypadkowym zniszczeniem.

POZYSKIWANIE DANYCH I CEL ICH PRZETWARZANIA

W związku z prowadzaną działalnością biznesową polegającą na świadczeniu usług, Spółka będzie pozyskiwała dane osobowe osób fizycznych.

W związku z prowadzoną działalnością będą pozyskiwane takie dane jak: imię, nazwisko, adres e-mail, adres zamieszkania, nr telefonu, PESEL, NIP, nazwa i adres firmy w przypadku prowadzenia działalności gospodarczej i inne dane rejestrowe.

 

 

CELE PRZETWARZANIA DANYCH

Dane osób fizycznych będą przetwarzane w związku z :

  1. Wyrażeniem dobrowolnej zgody na przetwarzanie danych (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), w celu wskazanym w zgodzie, w tym w celach rekrutacyjnych, marketingowych, informacyjnych oraz na przesyłanie ofert oraz informacji drogą elektroniczną.
  2. Podjęciem czynności mających na celu zawarcie umowy, a także realizację umowy zawartej z Administratorem (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), w celu wykonania umowy, obsługi dokumentacji związanej z umową tj. wypełnieniem zgłoszenia internetowego, zamówieniami, dokumentami księgowymi.
  3. Istnieniem uzasadnionych wymogów Administratora tj. koniecznością realizacji prawnie uzasadnionych interesów Administratora, w celu dochodzenia roszczeń oraz obrony przed roszczeniami, prowadzenia monitoringu wizyjnego, w celu ochrony osób i mienia (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
  4. Realizacją wymogów ustawowych ciążących na Administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), w celu przestrzegania przepisów prawa przez Administratora.

ODBIORCY DANYCH

W związku z prowadzoną działalnością, Spółka będzie ujawniać dane osobowe następującym podmiotom:

  1. Podmiotom i organom administracji państwowej i samorządowej uprawnionym na mocy przepisów prawa do ich otrzymania, w tym do urzędów skarbowych, ZUS celem wypełnienia postanowień prawa podatkowego, przepisów o rachunkowości, wykonania obowiązków wynikających z decyzji, orzeczeń wydawanych przez uprawnione organy, instytucje lub sądy.
  2. Bankom w przypadku konieczności prowadzenia rozliczeń.
  3. Podmiotom współpracującym i wspierającym Spółkę w prowadzeniu działalności biznesowej takim jak: dostawcom systemów teleinformatycznych, podmiotom audytującym działalność, świadczącym usługi księgowe, prawne.

OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH OSOBOWYCH

Mając na celu zachowanie podstawowych zasad przetwarzania danych osobowych min. zasady celowości przetwarzania danych osobowych oraz ograniczonego czasu ich przechowywania Spółka informuje, że dane osobowe będą przechowywane do czasu:

  1. Cofnięcia zgody – w przypadku przetwarzania danych pozyskanych na podstawie wyrażenia zgody.
  2. W przypadku, gdy Spółka przetwarza dane osobowe na podstawie uzasadnionego interesu Administratora danych, okres przetwarzania trwa do momentu ustania ww. interesu (np. okres przedawnienia roszczeń cywilnoprawnych) lub do momentu sprzeciwienia się osoby, której dane dotyczą, dalszemu takiemu przetwarzaniu – w sytuacjach, gdy sprzeciw taki zgodnie z przepisami prawa przysługuje.
  3. W przypadku, gdy Spółka przetwarza dane w związku z zawarciem, realizacją i obsługą umowy na czas realizacji tej umowy, chyba, że przepisy prawa przewidują dłuższy okres przechowywania danych co może być związane np. z rozliczeniem finansowym tej umowy, dochodzeniem roszczeń o zapłatę lub obroną przed roszczeniami.

UPRAWNIENIA W ZAKRESIE PRZETWARZANIA DANYCH

Osobom, których dane są przetwarzane przez Spółkę, przysługują następujące prawa:

  1. Prawo do informacji o przetwarzaniu danych osobowych.
  1. Prawo dostępu do danych, w tym do uzyskania kopii danych.
  1. Prawo do sprostowania.
  1. Prawo do usunięcia danych.
  1. Prawo do ograniczenia przetwarzania.
  1. Prawo do przenoszenia danych.
  1. Prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
  1. Prawo wycofania zgody.
  1. Prawo do skargi.

Zgłoszenie żądań związanych z realizacją praw można składać w formie pisemnej na adres siedziby Spółki (osobiście lub za pośrednictwem poczty) lub za pośrednictwem poczty e-mail na adres: biuro@abpwedeta.pl.

Wniosek powinien precyzyjnie wskazywać osobę fizyczną od której pochodzi żądanie oraz określać, czego dotyczy żądanie.

PLIKI COOKIES

  1. Strona internetowa www.abpwedeta.pl korzysta z plików cookies.
  1. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym użytkownika strony.
  1. Pliki cookies wykorzystywane są w celu tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób użytkownicy strony korzystają ze stron internetowych.
  1. Oprogramowanie do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) zazwyczaj domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym użytkownika. Użytkownicy strony internetowej mogą dokonać zmiany ustawień w tym zakresie. Przeglądarka internetowa umożliwia usunięcie plików cookies. Możliwe jest także automatyczne blokowanie plików cookies.
  1. Jeśli użytkownik nie chce otrzymywać plików cookies, może zmienić ustawienia przeglądarki. Zastrzegamy, że wyłączenie obsługi plików cookies niezbędnych dla procesów uwierzytelniania, bezpieczeństwa, utrzymania preferencji użytkownika może utrudnić, a w skrajnych przypadkach może uniemożliwić korzystanie ze stron www.

+48 575 404 145             biuro@abpwedeta.pl

Informacja o RODO

SIEDZIBA

 

15-337 Białystok

ul. K. Pułaskiego 113/59

 

DANE FIRMY

 

NIP 5423459429

REGON 523745695

 

KONTAKT

 

+48 575 404 145

biuro@abpwedeta.pl